v အိမ္ေထာင္မက်ခင္က ဆိုကေရးတီးဟာ မိတ္ေဆြေတြနဲ႔
အခန္းက်ဥ္းတစ္ခုမွာ အတူေနခဲ့ၾက တယ္။ အခန္းက်ဥ္းေပမယ့္ ဆိုကေရးတီးက ေန႔ေန႔ညည သူ႔ဘဝကို
ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ျဖတ္သန္းခဲ့တယ္။ မိတ္ေဆြတစ္ဦးက “ကိုယ္လွည့္စရာမရွိေအာင္
က်ပ္ညွပ္တဲ့အခန္းက်ဥ္းထဲမွာ ေပ်ာ္ေအာင္ ဘယ္လိုေနသလဲ” လို႔ ေမးခဲ့တယ္။ “မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ အတူေနရေတာ့
အခ်ိန္မေရြး အေတြးအေခၚ၊ ခံစားခ်က္ေတြမွ်ေဝႏိုင္တယ္။ ဒါဟာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့အရာေတြပဲ
မဟုတ္လား” လို႔
ဆိုကေရးတီးက ျပန္ေျဖတယ္။
v အဲဒီေနာက္ မိတ္ေဆြေတြ အသီးသီး အိမ္ေထာင္က်ကုန္ၿပီး
အိမ္ကထြက္သြားခဲ့ၾကတယ္။ ေနာက္ဆံုး အခန္းက်ဥ္းထဲမွာ ဆိုကေရးတီးတစ္ဦးပဲ က်န္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ေန႔ရက္ေတြကို
သူေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ျဖတ္သန္းခဲ့တယ္။
“တစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္ေနတာေတာင္
ေပ်ာ္ေအာင္ဘယ္လိုေနသလဲ” လို႔ အဲဒီမိတ္ေဆြက ေမးေတာ့
“ကၽြန္ေတာ့္မွာ
စာအုပ္ေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္။ စာအုပ္တစ္အုပ္က ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ဆရာတစ္ဦးပဲ။
ဒီေလာက္ဆရာအမ်ားႀကီးနဲ႔ အတူေနရၿပီး သူတို႔ေျပာဆိုသမွ် လိုက္မွတ္ရတာ
ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္” လို႔ ဆိုကေရးတီးက ေျဖခဲ့တယ္။
v ႏွစ္အနည္းငယ္ၾကာၿပီးေနာက္ ဆိုကေရးတီးလည္း
အိမ္ေထာင္က်သြားခဲ့တယ္။ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး အိမ္ႀကီးတစ္အိမ္ထဲ
သူတို႔ေျပာင္းေရြ႕ခဲ့ၾကတယ္။ အိမ္ႀကီးက (၇)ထပ္ရွိၿပီး သူတို႔ကေအာက္ထပ္မွာေနၾကတယ္။ ေအာက္ထပ္က
အညစ္ပတ္ဆံုး၊ အဆူဆံုး၊ မလံုၿခံဳဆံုးျဖစ္တဲ့အျပင္ အေပၚက အညစ္အေၾကး၊ အမႈိက္ စတာေတြ မၾကာခဏ အပစ္ခ်ခံရတယ္။
ဒါေတာင္ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနႏိုင္တဲ့ ဆိုကေရးတီးကိုျမင္ေတာ့ မိတ္ေဆြက
“ဒီလိုအခန္းမ်ဳိးမွာေတာင္ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္
ဘယ္လိုေနႏိုင္သလဲ” လို႔ ေမးျပန္တယ္။ “ေအာက္ဆံုး ထပ္က အဆင္ေျပတယ္။
ဝင္လိုက္တာနဲ႔ အိမ္ပဲ၊ ပစၥည္းအတင္အခ် လြယ္ကူတယ္။ မိတ္ေဆြေတြလာရင္လည္း ရွာရလြယ္တယ္။
တစ္ထပ္တစ္ထပ္သြားၿပီး ရွာေနစရာမလိုေတာ့ဘူး။
ကၽြန္ေတာ္အႏွစ္သက္ဆံုးက
အိမ္ေရွ႕ေျမလြတ္မွာ ပန္းေတြ၊ စားပင္ေတြ စိုက္ရတာကိုပဲ.. အဲဒီလိုေပ်ာ္ရႊင္မႈက
ဘာနဲ႔မွ ႏိႈင္းျပလို႔ မရဘူးဗ်ာ”
v အိမ္ေအာက္ထပ္မွာ ဆိုကေရးတီးတို႔ တစ္ႏွစ္ၾကာေနၿပီးေနာက္
အိမ္အေပၚဆံုးထပ္(၇)ထပ္ကို ေျပာင္းခဲ့ရတယ္။ အေၾကာင္းက အသစ္ေျပာင္းလာတဲ့
သူ႔မိတ္ေဆြမွာ သက္ႀကီးရြယ္အိုတစ္ဦးပါၿပီး
အေပၚထပ္ထိ တက္ဖို႔၊ ဆင္းဖို႔ အဆင္မေျပလို႔ျဖစ္တယ္။ အေပၚဆံုးထပ္ ေျပာင္းခဲ့လည္း
ေန႔ရက္ေတြကို သူေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ျဖတ္သန္းခဲ့ျဖစ္တယ္။ ဒါကို မိတ္ေဆြက ဘယ္လိုေၾကာင့္
ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္သလဲလို႔ ေမးျပန္တယ္။
“အေပၚဆံုးထပ္ဆိုေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့။
ေလွကားတက္တက္ဆင္းဆင္း က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းတယ္။ အလင္းေရာင္ေကာင္းေတာ့
စာဖတ္တဲ့အခါ မ်က္စိမထိေတာ့ဘူး။ ေန႔ေန႔ ညည တိတ္ဆိတ္ေနတယ္။
ကိုယ့္ကိုေႏွာင့္ယွက္တဲ့လူ မရွိေတာ့ဘူးေပါ့”
v ေနာက္ဆံုး မိတ္ေဆြက ဆိုကေရးတီးရဲ႕တပည့္ ပေလတိုကိုေတြ႔ေတာ့
“မင္းရဲ႕ဆရာ ဆိုကေရးတီးက သူေနတဲ့ပတ္ဝန္းက်င္၊ ေနရာေတြက မေကာင္းေပမယ့္
အၿမဲေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနႏိုင္တယ္ေနာ္” လို႔ ေျပာေတာ့ ပေလတိုက “တကယ္ေတာ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ခံစားမႈအာရံု(mood)ကို
အဆံုးအျဖတ္ေပးတာက ပတ္ဝန္းက်င္မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕စိတ္ပဲျဖစ္တယ္” လို႔
ေျပာခဲ့တယ္။
No comments:
Post a Comment